zondag 3 juli 2011

Sayo

Ik was ontzettend aan het genieten van het spel. Ik vond het ontzettend leuk om te zien hoe iedereen het leuk had en iedereen zich vermaakte. Ik had ook ontzettend hard gelachen toen Kyohei het ijsblokje moest laten smelten.. In zijn broek! Ik vond het nog steeds heel grappig allemaal. Maar nu was Kyohei weer gaan zitten en kijk hij met priemende ogen naar mij. 'Sayo, truth or dare.' zei hij zonder zelfs maar te aarzelen. Ik sloeg een beetje dicht en voelde dat ik rood werd. 'T-truth.' zei ik zachtjes. Ik zag hoe Kanon met een bezorgde blik naar me keek. Maar ik wilde dit niet meer. Ik wilde ook normaal meedoen. Ik wilde er ook gewoon bij horen. En ik wilde dat Kanon zich niet de hele dag zorgen om me zou gaan maken. Dat vond ik namelijk verschrikkelijk. Kyohei dacht nog steeds na over de vraag die hij zou gaan stellen. Iedereen hield vol spanning zijn of haar adem in. Ik werd hier best wel zenuwachtig van. 'Wat is je lievelingsdier?' gooide Kyohei er uiteindelijk uit. 'Wat? Je mag een vraag stellen, en je vraagt: Wat is je lievelingsdier? Unbelievable..' riep Angie uit. 'Wat? Ik mag toch elke vraag stellen?' zei Kyohei rustig. Hij keek naar mij. 'Katten.' zei ik zachtjes. Toen maakte ik mijn stem wat harder. 'Katten. Ik hou heel veel van katten.' 'Oké. Leuk.' zei Kyohei met een warme glimlach. Ik glimlachte lichtjes terug. Nu was het mijn beurt. Ik keek de kring voorzichtig door.. 'Ren. Truth or dare?' zei ik toen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten