donderdag 10 februari 2011

Kyohei

Truth or dare. Het klonk echt leuk. "Begin jij dan maar" zei ik. Angie knikte. Ze keek naar Meiko. "Truth or dare?" "Truth" zei Meiko met erg gebrekkig Engelse uitspraak. "Stel, iemand op deze kamer zou voor een dag je slaaf moeten zijn. Wie zou je dan kiezen?" vroeg Angie. Meiko keek haar verbaasd aan. Ik vond het wel een grappige vraag. "Uhm ik weet het niet" probeerde Meiko. "Nee, je hebt gekozen voor Truth! Je moet heb beantwoorden!" zei Angie streng. Meiko slikte en keek naar haar knieën. "Kugimiya-kun" zei ze. Haar wangen begonnen te gloeien. Ik keek naar Kanon. Zo te zien had hij dit antwoord ook niet verwacht. "Waarom?" vroeg ik, een beetje teleurgesteld dat ze mij niet koos. "Hij is aardig en behulpzaam" zei ze. Hoe kon ze zoiets nou weten? Ze kende hem niet eens. Ik kon er duidelijk niet tegen als ik ergens niet voor werd gekozen. "Okay" zei Angie. "Nu ben jij" Meiko knikte en keek op. "Kyohei, Truth or Dare?" vroeg ze. Ze keek me recht aan. "Dare" Meiko beet op haar lip, ik zag haar nadenken. "Stop een ijsklontje in je broek totdat het gesmolten is" Angie begon te lachen en Ren grinnikte. "Sorry?!" daar had ik nou niet echt zin in. "Ik haal wel ijsklontjes" Ren stond op en verdweem naar beneden. Niet veel later kwam hij terug met een bakje vol. "Veel plezier" zei hij. Ik keek hem geïriteerd aan. Langzaam stond ik op. Sayo keek me vol verwachten aan. Ik pakte een ijsklontje uit het bakje en trok mijn broek een beetje wijder. "3, 2, 1" telde Angie af. Met dichtgeknepen ogen liet ik het ijsklontje vallen. Het ijs raakte mijn bovenbeen en ik moest lachen. Eigenlijk kietelde het een beetje. Daarna voelde ik de kou pas. Ik sprong door de kamer heen. Omdat mijn broek niet super wijd was bleef het klontje hangen bij mijn knie. Daar smolt het, langzaam. Het was koud. Angie lag dubbel van het lachen op de grond. Ren grinnikte. De andere drie lachte hard. Uiteindelijk smolt het klontje en ging ik met rode wangen zitten. "Sayo, truth or dare?" vroeg ik meteen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten